adutov

BridgeCool.com

> Domov

Torej bridge!

PRAVILA IGRE BRIDGE


I) Najmanjše, kar morate vedeti, da sklenete svoj prvi bridge posel


CILJ IGRE:

Cilj je skleniti dogovor. Igra štirje igralci: vi (vedno na jugu) in trije drugi, ki jih računalnik simulira. Ekipa Sever-Jug proti ekipi Vzhod-Zahod.

Razdelitev Kart

Vsak igralec dobi 13 kart, skupaj 52.

Vrstni red in vrednost kart

Za vsako barvo: As Kralj Dama Fant 10 9 8 7 6 5 4 3 2.
Vrstni red barv je naraščajoč: detelja tile srce pik, brez aduta. Točke se ne štejejo, ampak število levitve med obema ekipama: 13 levitve, ki jih je mogoče razdeliti med dvema ekipama.

Bridge dražbe :

Pravica do besede ima delilec (ki ga naključno izbere programska oprema). Lahko "PASSE" (preskoči) ali napove. V tem primeru mora biti njegova volitev višja od zadnje volitve. Nato ima besedo sosednji igralec in tako naprej. Zadnja volitev določa dogovor, ki ga je treba doseči. Doseči je treba skupno moč kart enega tabora. Ta moč omogoča zavezovanje k izvedbi določenega števila levitev s trumpom ali brez aduta. Za volitve imamo na voljo 4 barve (pik srce tile detelja) in brez aduta (kar pomeni, da nobena od 4 barv nima prednosti pred drugimi, zato ni mogoče rezati). Prve 6 levitev se ne upošteva. Volitve segajo od 1detelja, 1tile, 1srce, 1pik, 1SA, 2detelja do 7SA.

-povedati 1 brez aduta (1SA) pomeni, da se zavezujemo izvesti vsaj 7 levitev (6+1),
-povedati 4 pike (4pik) pomeni, da se zavezujemo izvesti vsaj 10 levitev (6+4),
-povedati 7 brez aduta (7SA) pomeni, da se zavezujemo izvesti vsaj 13 levitev.

Člem: dogovor na ravni 6 (mali člem) ali 7 (veliki člem).

Proti (X) in Nadproti (XX):

PROTI: izziv, s katerim se en tabor zaveže, da bo porušil dogovor, ki ga izbere drug tabor. Posledica: če dogovor pade, je vrednost padca večja. Če dogovor uspe, se vrednost dobitka poveča. NADPROTI: orožje, ki ga uporabi tabor, ki ga je proti, če misli, da bo izvedel svoj dogovor. V tem primeru so dobitki ali padci še močnejši. PROTI in NADPROTI nista zavezujoča. Če igralci želijo, višja volitev odpravi proti.

Posebnost

Barva dogovora določa adut (npr. 4srce = 10 levitev s trumpom srce). Razglasitelj je igralec, ki je prvi napovedal barvo dogovora, ki jo igra njegova ekipa. Za začetek igre igralec na levi strani razglasitelja postavi karto na mizo (začetek). Razglasiteljev partner se imenuje mrtvi. Razširi svojo igro na mizi po začetku.

Smer vrtenja

V smeri urinega kazalca.

Kdo začne?

Igralec, postavljen pred mrtvim.

Levitve

Vsak igralec igra po vrsti. Igralci morajo podati karto v zahtevani barvi (če jo imajo). Zmagovalec karte tvori končnico, v primeru reza pa najmočnejša karta aduta. Ni obveznosti vzpenjanja ali rezanja v zahtevani barvi. Če nimaš zahtevane barve, lahko odkloniš (podajaš drugo barvo) ali režeš (z adutom), če želiš. Brez aduta rezanje ni mogoče. Vsak igralec poda karto po vrsti. Levite sestavljajo štiri karte na mizi, osvoji jih igralec, ki je podal najmočnejšo karto. Ta igralec mora nato podati karto za naslednjo levitev.

Nagrada:

Vulnerability je določena pred vsako delitvijo: ranljiva ekipa (simbolizirana z dvema majhnima rdečima trikotnikoma) bo imela večji bonus za izvedbo dogovora ali močnejšo kazen v primeru neuspeha. Neporabljiva ekipa je simbolizirana z dvema majhnima zelenima trikotnikoma.

II) Za izboljšanje vaše igre bridž

Od zdaj naprej boste lahko hitro napredovali, saj imate dovolj informacij za igranje. Programska oprema je tukaj, da vas samodejno usmerja v pravo smer. Postopoma boste odkrivali subtilnosti igre, ko boste igrali svoje prve turnirje.

ZA ZMAGO V IGRI MORA RAZGLASITELJ IZVESTI

6 levitev + vrednost dogovora. Na primer: 3pik = 9 levitev s trumpom pik.

Oznaka

Izračunava ga programska oprema, vendar je pomembno, da ga poznate, da določite svojo strategijo. 140 možnih dogovorov od 1 do 7SA nadproti. Nekaj primerov: 1detelja = 70; 3srce = 140; 4pik = 420; 5tile = 400; 6detelja = 920; 6srce = 980; 3SA = 400; 4pik nadproti = 590. Levita z padcem je vredna od 50 do 300 točk, odvisno od proti in ranljivosti.

Turnir v bridžu

Sestavljen je iz 4 delitev, zato je vaš rezultat razlika med vašim rezultatom in rezultatom druge osebe, ki je igrala pred vami s istimi kartami. Ta sistem naredi potek igre bolj dinamičen, ker se vaš rezultat primerja z rezultatom drugega resničnega igralca.

Ocenite svojo igro

Figurice ali časti (H) imajo vrednost: As = 4; Kralj = 3; Dama = 2; Fant = 1. Odprtine se začnejo pri 12 točkah.
ABSOLUTNA PREDNOST: preverite, ali imate 5 kart križa ali 5 kart pika: če ja, odprite 1srce ali 1pik, to je GLAVNA BARVA S PETIMI; sicer odprite 1SA s 15-18 točkami časti, brez dolge barve. Če ne morete odpreti 1srce ali 1pik, niti 2SA, odprite 1detelja ali 1tile. Velike barve: Križ, Piki / Majhne barve: Trefi, Kare. Odgovori: odgovorite od 5-6 točk naprej. ABSOLUTNA PREDNOST: poiščite 8 kart križa ali 8 kart pika v svoji ekipi (5+3 ali 4+4, 6+3 …). Od 20 do 22 častnih točk v ekipi je teoretično mogoče narediti 7 levitev, od 23 do 24 točk 8 levitev, od 25 do 26 točk 9 levitev, od 27 do 29 točk 10 levitev, od 30 do 32 točk 11 levitev, od 33 do 36 točk 12 levitev, in končno več kot 37 točk 13 levitev.


nazaj na povzetek